Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Atslēgvārdi
Kur ir problēma ar BTA un kāpēc tik daudz sūdzību
Publicēts 14. jūlijā, 2009.
Šā gada maijā vienkāršo cilvēku portālā sudzibas.lv varēja lasīt šādu ierakstu: „Neiesaku saistīties ar BTA. Jau pirms gada iekļuvu avārijā, no kuras vietas aizbraucu ar ātro palīdzību. BTA atteica atsūtīt evakuātoru. Pēc dokumentu iesniegšanas, firma pasūtīja eksperta slēdzienu, kurā ātrums bija ap 130km/h (reāli ap 80 bija, ko apstiprināja manis pasūtīta ekspertīze). Atteikumu motivēja ar notikuma vietas atstāšanu un ātruma pārsniegšanu vairāk par 30km/h. Summa ap 10KEUR. Briestu tiesai...”.

Ja tā būtu viena sūdzība, tas būtu sīkums. Tomēr lasot, ko cilvēki raksta par BTA (atlīdzības neizmaksāšana, kavēšanās ar izmaksām, nekādas pretimnākšanas, pat „pilnīgi krāpnieki” gandrīz vai.) veidojas kopaina – BTA ir „mūždien aizņemtu speciālistu pūznis”, kas pasācis uzskrūvēt cenas par polisēm, mēģina pelnīt uz klientu rēķina un savu pakalpojumu kvalitāti neveicina adekvāti jaunajām cenām; apritē cirkulē neskaitāmas sūdzības par BTA nekaunīgo attieksmi pret klientiem un nevēlēšanos iedziļināties lietas būtībā. Portālā sudzibas.lv vien ir veselas septiņas lappuses ar sūdzībām BTA sakarā!

Bez šaubām, uzrakstīts jau var būt daudz kas – taču var redzēt arī, ka BTA neko nedara, lai šīs baumas atspēkotu, gluži otrādi, mierīgi turpina šo savu vispārēji snobisko attieksmi. Un pelna, pelna, pelna uz naivo klientu rēķina.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: